Twitterpanel (bostad & fastighet)

Under förra året blev jag tillfrågad ifall jag ville vara med och svara på några frågor till tidningen Stock Magazine som ges ut av Sveriges Unga Aktiesparares Riksförbund. Temat för tidningen var bostad och fastighet.

 

Nedan ser du frågor och svar, klicka på bilden. De två andra ”Twitterprofilerna” som svarade är @spartrollet (Länk till Twitter) och @spara_pappan (Länk till Twitter).

 

 

 

Om någon är intresserad av att läsa tidningen med temat är det nummer 2, som är utgiven år 2019. Även de som inte har åldern inne för att vara med i Unga aktiespararna kan gå in och läsa tidningen om du är medlem i Aktiespararna ”för de gamla”. Du kommer till tidningen här och trycker på ”Stock Magazine”.  

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0