Utemöbler för 16 000 kronor

Vi är inte klara med trädäcket än (men snaaaart så!). Jag och min sambo såg att Mio hade rabatt på deras utemöbler. Så fina (ej sponsrad)! Det var tur att vi var någorlunda snabba med att köpa för nu är mycket av de vi köpt slutsålt.

 

 

16 000 kronor för utemöbler svider såklart i plånboken… det är ju bara några månader om året som de kan användas. Jag tror dock att vi gjorde rätt val med aluminium i stolar och bord som jag tror kommer hålla en lång tid framöver. Det som kan behövas bytas är väl i sådana fall dynorna.

 

För den extreme:
För att få 16 000 kronor i passiv inkomst behöver man investera cirka 457 000 kronor med 3,5 procents direktavkastning.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0