Vilka är ni, mina läsare?


Just nu händer det inte så mycket i mitt ekonomiska liv, samtidigt som det visst händer en hel del med min ekonomi.

 

Inom aktie- och fondsparande händer det inte så mycket för min del. Det finns helt enkelt inte så mycket att handla för, några hundralappar i månaden.

 

Om man ser till antalet transaktioner och summan av alla transaktioner på mitt och min sambos konto så händer det väldigt mycket ekonomiskt. Vi har en hel del räkningar på saker och material till trädgården. Jag hoppas att detta får ett uppehåll efter hösten (men då måste jag i och för sig spara till förrådsbygge).

 

I brist på inlägg från min sida på min blogg hade jag gärna velat veta mer om er. Vem är du? Varför tittar du in här? Vad tycker du är mest intressant inom det ekonomiska? Tips på något bolag att kolla upp (ifall det blir lite pengar över…?) Osv.

 

K
2019-08-20 @ 21:08:30

Tjej under 30 som bor i en av de större städerna. Jag tycker om din blogg för att du delar med dig av din resa och ger mig inspiration att fortsätta min sparresa. Det är motiverande att se din utveckling från några år sedan och jag har börjat göra en liknande uppföljning. Jag gillar det långsiktiga med ekonomin att det går att trygga sin framtid genom att gör aktiva val idag. Tack för att du delar med dig!

Svar: Kul att du läser min blogg och dessutom kommenterar! Tack. Jag hoppas att jag ska kunna fortsätta att inspirera med mina inlägg! Lycka till med din ekonomiska resa.
pengarmoneypengar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0