Klarat ett nettoförmögenhetsmål!

Efter den senaste sammanställningen över nettoförmögenheten har jag kunnat konstatera att jag klarat ytterligare ett nettoförmögenhetsmål. I den senaste sammanställning uppnåddes 420 800 kr.
 
 
Det framgår klart av bilden att jag ligger steget före mina uppsatta mål, vilket känns bra! 
För att ha en nettoförmögenhet på 450 000 kr i december 2015 måste jag resterande månader fram till dess öka på nettoförmögenheten med i genomsnitt 2 654 kr per månad. Det känns inte helt omöjligt!
Milli
2015-02-06 @ 14:18:28
URL: http://vidrommeromdig.blogg.se/

Hur såg dina mål ut när du börja? Jag funderar själv på vilka mål man ska ha som kan vara realistiska. Ska just börja med att spara i fonder och aktier och undrar vad som är realistiska mål i början.

Anonym
2015-02-07 @ 07:42:08
URL: http://www.rikedom.blogg.se

Vad grym du är!! Bra jobbat :)
I vår kommer du få en skjuts med hjälp av utdelningarna. Men sen får vi se om börsen går ner eller inte. Lycka till!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0