Övertid!

December, januari, februari och mars brukar betyda övertid på mitt gamla jobb. I år blir det lite senare än vanligt, men nu är det dags för det igen och jag får vara med… Det blir några kvällar och några helger
Vet att det kommer bli några jobbiga veckor framöver, men får tänka på att det är värt det pengamässigt och även bra inför framtiden att jag ”ställer upp”. 

Pengarna går in på några olika sparkonton, får fundera på till vilka.
www.rikedom.blogg.se
2014-01-20 @ 07:56:35
URL: http://rikedom.blogg.se

Härligt med övertid, även fast det sliter mycket på en!
Hur mycket räknar du med att få ut från övertiden?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0