Nytt aktieköp - Swedbank

Igår blev det ett aktieköp i december också - den här gången i form av Swedbankaktier. 

 
Antalet aktier hamnade på 70 st. Köpte dessa för 194,40 kr utan courtaget medräknat. En viss skillnad mot när jag kollade in Swedbank för första gången, då kostade varje aktie cirka 7 kr. Kan det ha varit 2010 kanske. Dock vågade jag inte köpa aktierna då. 
 
 
Här är sammanställning över alla aktieköp jag har gjort under åren.
 
Just nu siktar jag på att göra minst fyra aktieköp per år. 
 
Cesar Sierra
2014-12-24 @ 14:53:49
URL: http://aliciavanoosten.blogg.se/

Bra köp. Du får ha en god jul!

Svar: Tack! God jul till dig också :)
pengarmoneypengar.blogg.se

Christoffer
2014-12-27 @ 21:33:04
URL: http://christoffer-motmiljonen.blogspot.se

Bra utdelningsaktie! Lycka till 2015!

Svar: Tack! Har förhoppning om att 2015 blir väldigt bra.
pengarmoneypengar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0