Tillsvidaretjänst

När jag flyttade hit till min nya stad hade jag blivit lovad arbete i fyra månader. Jag flyttade med tanken att jag nog inte kommer stanna här så länge. Månaderna gick och jag fick förlängt några månader. Schysst, tänkte jag och var glad över att ha ett arbete. 
 
Nu har jag fått ytterligare jobbesked och det är att jag blivit erbjuden fast tjänst, men med sex månaders provanställning. Så om några månader är jag förhoppningsvis fast anställd. 
 
Annars har jag haft semester en vecka nu. Skönt, men både idag och igår har jag varit lite rastlös. Var och tittade efter pocketböcker på second hand men hittade inga. Har boken "så här kan alla svenskar bli miljonärer" som jag ska bläddra lite i. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0