Nettoförmögenhet 30/9-2020

Nettoförmögenheten hamnar över 1,1 miljoner kronor den här månaden också. Ett plusresultat på 35 874 kronor är inte så dumt. Glädjande är också att jag för första gången når upp till 2,5 miljoner kronor i tillågngar! 
 
 
  • Förändring nettoförmögenhet: +35 874 kronor
  • Utdelningar: Totalt 1 188 kronor 
  • Aktie- och fondköp: 100 kronor Avanza World Tech by TIN, 2 stycken Ferroamp Elektronik, 325 stycken nya Inzile-aktier genom teckningsoption och 34 stycken nya Soltech-aktier genom nyemission. 
  • Aktie- och fondförsäljning: Ingen försäljning
  • Sparkvot: 18 %
  • Väsentliga händelser/månadens unnande: Har köpt några mamma-kläder, men känner att jag inte är i något jättestort behov av så mycket den här gången då jag jobbar hemifrån och inte träffar så mycket folk (på grund av corona). En del bra saker till huset och trädgården. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0