Sparkvot: 22 %

Lönen är på ingång. Imorgon bitti kommer jag sitta och överföra pengar till olika konton, himla nice. 
 
Som vanligt går en hel del till färdigställandet av trädgården (äger en nybyggd villa) och till sparande av en ny bil. Jag kan i alla fall spara en del på lång sikt till aktie- och fondköp samt amortera på bostads- och studielånen. 
 
 
 
 
 
 
Anonym
2020-02-01 @ 07:48:25
URL: http://www.rikedom.blogg.se

Jättebra sparkvot, det märks att du har rutinen inne att ge gödning åt aktierna och amorteringen på boendet! :)

Svar: Tack för kommentaren! Jag försöker fördela ut min lön på lite olika saker, däribland en del till aktierna och amortering.
pengarmoneypengar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0