#Uppesittarkväll ikväll!

Då och då hänger jag med på Uppesittarkväll som sänds på Youtube med ledning av Nicklas Andersson och Albin Kjellberg. Programmet sänds varje månad kvällen innan löning (ja, så länge man får lön den 25:de i alla fall).
 
Där tar de upp aktuella händelser, pratar bolag, sparande generellt och brukar ha en del gäster också. Ikväll kommer Matilda Karlsson! Sänds mellan kl 20.00 och 22.00.

 

Jag brukar gå in på Youtube och söka efter ”uppesittarkväll live” för att komma till programmet. Under kvällen kan man även följa #uppesittarkväll på Twitter.

 

Ett tips om du inte har något för dig ikväll :) 

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0