Nu är jag tillbaka från semestern!

Och så var dagen kommen. Arbetsdag igen efter fem veckors semester. Jag tycker alltid att det är ganska lätt att gå upp på morgonen (i alla fall de första dagarna efter semester eftersom jag är utvilad). Men idag var det lite segare, kanske är det för att jag och min sambo ändå har haft ganska fullt upp med byggande under semestern. Vi har byggt ett förråd (är lite kvar på det) och även insynsskydd vid trädäcket (som håller på o målas nu). Det här är något som är återkommande i mina inlägg om sparkvot och nettoförmögenhet, då i form av att det går åt mycket pengar till de olika projekten.

 

Under hösten vill/ska jag tänka på dessa saker:

  • ·         Lägga mig i tid på kvällen

  • ·         Läsa minst 10 sidor i en bok innan jag släcker lampan

  • ·         Göra det svåraste först

  • ·         Lägga mer tid på blogg, Instagram och Twitter

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0