Sparkvot: 28 %

 

Ny lön OCH fredag. Härligt!

Efter sammanställningen har jag en skön känsla. Äntligen kan jag lägga lite extra på aktie- och fondköp än vad jag har kunnat göra under våren och sommaren, då mycket av mina pengar har gått åt till att färdigställa tomten. Arbetet med tomten och trädgården kommer fortsätta även i vår och sommar (vi ska bland annat bygga ett förråd), men jag hoppas att kostnaderna inte kommer vara lika höga som de har varit sedan vi började bygga hus. Under vintern kommer jag att spara några tusenlappar i månaden till detta, kanske att jag får lägga in en slutspurt i vår också.

 

Hur som helst, sparkvot på 28 %!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0