#Uppesittarkväll

Ikväll är det åter dags för uppesittarkväll. Programmet visas som vanligt på Youtube. Tanken är att folk ska “träffas” inför löning och då bland annat diskutera vad för aktieköp som ska göras för den kommande lönen. Programledare är Nicklas och Philip från podden #pratapengar. I direktsändningen pratas det en hel del om bland annat olika bolag.

Den här sidan (https://www.observify.com/sv/live-view/uppesittarkvall ) använder jag för att på ett överskådligt sätt följa Twitter-flödet.

Under kvällen kommer jag att vara upptagen av annat vilket gör att jag inte kommer kunna närvara under sändningen. Kanske att jag kan hoppa in mot slutet. Hoppas att ni som deltar kan hitta inspiration till era investeringar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0