Nettoförmögenhet 31/1-16

En stor del av mina tillgångar är aktier. Värdet på dessa ändras sig såklart mycket när börsen förändras. Just den här första månaden på året har varit tuff för börsen då den har sänkts väldigt mycket. Tur då att jag har lön som gör att jag kan spara undan ännu lite mer. För min del har nettoförmögenheten sänkt med 4 434 kronor och landar nu på 539 804 kronor. 
 
 
 
Daniel
2016-01-31 @ 22:51:04
URL: http://danielinvesterar.blogspot.se/

På det hela tagen mycket liten minskning. Jag har inte kollat i detalj men folk säger att att börsen gick ner 9% i januari och din portfölj minskade inte alls 9%.

Svar: Hej1 För mig var det nysparande och möjligen NCC som räddade mig den här månaden.
pengarmoneypengar.blogg.se

Mrs Lyckopeng
2016-02-01 @ 08:33:45
URL: http://lyckopeng.wordpress.com

Hej! Bra jobbat med extraspar! Snart blir det bra tider för börsen, hoppas jag!

Svar: Hej!Tack för peppen!
Spännande med en ny blogg, den ska jag följa.
pengarmoneypengar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0