56,9 % sparas, investeras eller amorteras

Mina pengar in har bestått av lön på 19 749 kronor och en utdelning på 250 kronor. Summa: 19 999 kronor. 
Nedan ser ni mitt sparande, investeringar och amorteringar på lång sikt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här fördelningen ger en sparkvot på 56,9 % den här månaden. 
Den genomsnittliga sparkvoten är sedan augusti förra året 54,5 %.
Sedan årsskiftet är den genomsnittiga sparkvoten 56,5 %. 
Anders Pengaregn
2016-02-29 @ 10:42:20
URL: http://pengaregnet.blogspot.com

Vilka drömsiffror:) Denna månad kom nog inte vi över 10% i sparkvot. Men men, bara att ta nya tag. Hur mycket siktar du på att ha i krigskassa?

MvH Pengaregn

Svar: Tack! Bra kämpat med er sparkvot också. Jag är osäker på hur mycket jag vill ha i krigskassan, vet inte riktigt varken i kronor eller procentuellt. Jag ska fundera och troligtvis återkomma med ett blogginlägg om det!
pengarmoneypengar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0