Utgifter oktober 2015

Jag blev lite sen med att presentera oktober månads kostnader, men här är den. 

- En klippning för 475 kr gör att "medicin & skönhetsprodukter" är lite högre än normalt. 
- En resa för begravning och hälsa på familj och släkt gjorde att "transport" blev på 1 438 kr. 
 
 

Jag inser nu att jag inte kommer ha med amortering av bolån och CSN från och med årsskiftet då det egentligen inte är någon kostnad. Tidigare har jag resonerat att jag vill veta hur mycket jag behöver för att klara mig en månad, och då räkna med amortering. Men amortering är något som kommer variera över tiden. I framtiden får jag helt enkelt se på genomsnittliga kostnaderna plus de amorteringar jag måste göra. 
 
Från och med april i år till nu är den genomsnittliga månadskostnaden 12 011 kr. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0