Sambo!


En stor skillnad i mitt liv, både ekonomiskt och privatmässigt. I min blogg kommer jag dock koncentrera mig på det ekonomiska så någon lång kärleksförklaring kommer inte här i alla fall ;)

 

Min sambo har flyttat in i min bostadsrätt som jag köpte för cirka ett år sedan. Jag kommer vara kvar som ensam ägare till bostadsrätten. Vet inte riktigt varför vi har bestämt så men det är det smidigaste i vår sits. 

Det här innebär att följande kostnader halveras för mig: 
- bostadsrättsavgiften
- internet och TV-kanaler
- hemförsäkring
- radiotjänst

Eftersom vi bor i en tvåa som passar oss i storlek så tror jag att vi kommer bo kvar i lägenheten i  alla fall två år. Vi har tidigare tittat på större lägenhet och till och med radhus, men vi avvaktar med det.

Eftersom jag bor mycket billigare nu tillsammans med min sambo så är det guldläge för mig att spara pengar!  




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0