Fördelning i aktieportföljen

 
Aktieportföljens värde hamnade på 521 555 kronor. Detta är högsta värdet som jag någonsin har haft på aktierna. För ett år sedan var värdet på aktierna 432 993 kronor så månad för månad tuffar det på riktigt bra (även fast jag inte kan fylla på i lika hög grad som jag egentligen hade önskat).
 

Från förra månadens avstämning har AlvestaGlass petats ner från femteplats till åttondeplats. Femteplatsen har istället Swedbank tagit som har gått bra den senaste månaden (jag har inte fyllt på i Swedbank på ett tag).

 

 

 
Daniel

Kanske kan Ratos till sist klättra på listan istället för att falla till nästa gång.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0