Skatteåterbäringen

Jag har nu deklarerat för år 2018. Deklarationen fick jag redan i början på mars då jag har Kivra, vilket gör att man får den tidigare än vanligt. Nu har jag gjort mina ändringar (omfördelning av rut som vi nyttjade när jag och min sambo flyttade från min bostadsrätt). Min skatteåterbäring ser ut att landa på 16 023 kronor!

Såhär har jag tänkt att fördela ut dessa pengar:

  • Avanza (min portfölj): 8 523 kronor
  • Uteprojekt sommar: 4 500 kronor
  • Buffert: 2 500 kronor
  • Dotterns portfölj: 500 kronor
K
2019-03-23 @ 18:07:28

Härlig återbäring! Bra att fylla upp på olika fronter. Vilka aktier planerar du att köpa?

Svar: Hej!Tack för din kommentar. Jag har inte bestämt mig för vad det blir för aktier ännu, många av de jag har i portföljen redan känns dyra! En del andra bolag har jag tittat på men inga jag har fastnat för ännu.
pengarmoneypengar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0