Hur jag fördelar skatteåterbäringen

Egentligen – det är väl inte så att man ska vara glad för att man får tillbaka pengar på skatten? Det bästa hade ju varit ifall det blir +/- 0? Då har man varken lånat pengar eller lånat ut pengar. Men det är alltid en skön känsla när man ser att pengar är på ingång såklart.

 

Förra veckan fick jag 16 000 kronor insatta på mitt konto. Inte helt fel. Drömmen för mig hade varit att sätta in alla dessa tusenlappar på Avanza. Då det är annat på gång som kostar pengar (färdigställande av tomt, eventuellt bilköp om ett tag m.m.) så har jag istället fått göra en fördelning. Se nedan.

 

 

 
Har du fått tillbaka pengar eller fått betala in pengar till Skatteverket?
Anonym
2019-06-17 @ 23:02:15

Nej, skulle betala in 54´000kr cirka, Helt planerat pga fåmansbolagsregler.


Svar: Bra att du har koll på läget! =)
pengarmoneypengar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0