Nettoförmögenhet 30/11-19

(null)

  • Förändring nettoförmögenhet:  +16 622 kronor
  • Utdelningar:  184 kronor NCC, 92 kronor Kinnevik, 88 kronor Investor, 931,20 kronor Hennes & Mauritz och 101,05 kronor Svolder. 
  • Aktie- och fondköp:  Inga aktie- eller fondköp under november
  • Aktie- och fondförsäljningar:  Inga aktie- eller fondförsäljningar under november
  • Sparkvot: 21 procent: Läs här 
  • Väsentliga händelser/månadens unnande: 
Jag ville teckna 100 stycken K-fastighetsaktier men fick tyvärr ingen tilldelning. Inför teckningen förde jag över 10 000 kronor till Avanza, men dessa väljer jag att föra tillbaka till Hoist igen. 

- Jag och min sambo har köpt en ny TV. Inklusive väggfäste betalade vi 4 500 kronor var. 

- Jag har köpt kläder för 900 kronor och inredning för 570 kronor. 

- Jag har bjudit min mamma på lunch när hon var på besök i min stad. 

- Jag var med på AW med jobbet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0