Nettoförmögenhet 31/5-18

Ny sammanfattning över mina tillgångar, skulder och eget kapital från månadsskiftet. Den här gången backar nettoförmögenheten rejält; från 924 000 kronor till lite under 900 000 kronor. Förändringen beror bland annat på; 
- möbelinköp både från Mio och IKEA. Totalt cirka 12 000 kronor för min del.
- aktievärdet har minskat med ungefär 17 000 kronor. 

Dock har jag fått nya utdelningar samt amorterat bolånet och CSN som vanligt. CSN-lånet kommer för övrigt att från och med nästa månad vara under 100 000 kronor.
 
Jag har föräldrapenning som inkomst just nu. 
 
 
 
 
 
Anonym
2018-06-10 @ 15:00:46

Måste bara säga att jag tycker att det är intressant att följa din utveckling, då den inspirerar mig att fortsätta spara. Tack för att du delar med dig även fast det enbart är några gånger i månaden.

Svar: Tack för din kommentar. De senaste månaderna har jag inte uppdaterat bloggen så flitigt tyvärr. Hoppas att det kan förändras efter sommaren åtminstone!
pengarmoneypengar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0