Nettoförmögenhet 30/6-17

Ännu ett nytt månadsskifte har passerat. Jag tror att jag skriver det om och om igen i många av sammanställningarna över nettoförmögenheten. Jag blir alltid lite förbryllad när det är dags att göra en ny nettoförmögenhet, hänger nog inte riktigt med på att tiden går så fort.  

 

 

Förra månadens nettoförmögenhet landade på 804 159 kronor. Efter månadsskiftets sammanställning är min nettoförmögenhet 803 750 kronor. Minus 409 kronor.

Innan jag gjorde sammanställningen över nettoförmögenheten var det påtagligt att aktievärdet hade minskat. Det som “räddade” att jag inte går mer minus i sammanställningen är att jag har kontantsparat en hel del till husbygget.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0