Nettoförmögenhet 31/3-20

Ner, ner, ner är väl ett ord som kan sammanfatta börsen den senaste månaden. Och så även min nettoförmögenhet, som nu på länge är under en miljon kronor. Nya tag så är min förmögenhet där över igen snart (mycket beroende på hur börsen går såklart). 


 
 
  • Förändring nettoförmögenhet: Minus 61 276 kronor. Corona är väl egentligen den största anledningen till minskningen av nettoförmögenheten. 
  • Utdelningar: Totalt 1 241 kronor. 
  • Aktie- och fondköp:  7 stycken XACT Högutdelande, 4 stycken Svolder och 200 kronor Core Ny Teknik A. 
  • Aktie- och fondförsäljningar: Inga försäljningar under mars månad, trots den stora nedgången. 
  • Sparkvot: 21 %, du kan läsa mer här
  • Väsentliga händelser/månadens unnande: Några hygienprodukter och några uteluncher i samband med att jag var borta på kurs med jobbet (middagarna åt jag hos min syster m. familj <3), 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0