Poddtips inför helgen – Frihetsmaskinen

Min syster (www.rikedom.blogg.se) tipsade mig om ett poddavsnitt som hon har lyssnat på. Det gäller ett avsnitt som ”Verkligheten i P3” har gjort och där Twitter- och bloggprofilen Frihetsmaskinen medverkar i.

 

Här nedan följer avsnittsinformationen:
"Efter att ha blivit utbränd bestämmer Peter sig – han vill aldrig mer jobba. Men hur ska det gå till? Jo, han måste bli ekonomiskt oberoende. Han sätter upp ett mål som innebär att han ska gå i ”pension” innan han fyller 40 år. Enligt hans egna beräkningar har han redan nått sitt mål men han vill inte att någon ska veta om det – inte ens hans flickvän."

 

Ett tips inför helgen (bra ifall du exempelvis ska städa eller laga mat och vill ha något att lyssna på)!

 

Jag har följt Frihetsmaskinen ett tag nu. Då är det extra spännande att få inblick i hans liv och tankar. Det var väldigt modigt av honom att ställa upp i podden, jag vet inte om jag själv skulle ha vågat det. Nu är det ju inte han som pratar på inspelningen i och för sig men han har ju ändå träffat personen som producerat avsnittet och pratat om sitt tänk kring att bli pensionär tidigt i livet.


Länkar:
Länk till poddavsnittet: https://sverigesradio.se/avsnitt/1264729
Länk till Frihetsmaskinens blogg: https://frihetsmaskinen.blogspot.com/
Länk till Frihetsmaskinens Twitterkonto: https://twitter.com/Frihetsmaskin
Sig MCX Spear For Sale

Saved as a favorite, I like your website!

polkadot mushroom chocolate

What's up, after reading this awesome post i am as well glad to share my
familiarity here with mates.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0