Nettoförmögenhet 31/12-17

 
 

Vi slår igen böckerna för år 2017 och kan sammanfatta att nettoförmögenheten hade ett ingående värde på 716 989 kronor och ett utgående värde på 918 054 kronor. Genomsnittlig ökning per månad blir cirka 16 600 kronor.

 

 
 

Jag är otroligt stolt över att nettoförmögenheten har ökat så pass mycket. Vid månadsskiftet november/december var värdet till och med uppe i nära 950 000 kronor! Sänkningen beror på att jag under december har gjort många inköp av saker till nya huset plus att aktievärdet har gått ner ganska mycket.

 

Helt klart skulle det såklart vara jätteroligt att bli miljonär under år 2018 - men det kommer vara svårt. Fortsatta kostnader på huset (har en hel fram- och baksida som ska fixas) plus föräldrapenning gör att det inte ser så ljust ut på den fronten.  

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0