Nettoförmögenhet 31/7-18

 
Nettoförmögenheten har ökat med 12 339 kronor till 894 123 kronor. Denna månaden lyckades jag inte komma över 900 000-kronorsgränsen (som jag för övrigt passerade första gången november 2017). Sedan kom inflytt i mitt nybyggda hus plus föräldraledighet i vägen. Jag är på väg tillbaka till denna nivå i alla fall. 


Aktierna har verkligen haft en bra utveckling den här månaden. Inkomsterna var cirka 11 000 kronor för föräldraledighet. Mycket pengar har gått åt till möbler (bland annat ett besök på IKEA...) och verktyg och material som behövs för att färdigställa stenläggningen på framsidan av huset. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0