Nettoförmögenhet 31/3-18

Dagarna och veckorna tuffar på, vilket betyder att en nettoförmögenhet ska publiceras. Efter sammanställningen ser jag att min förmögenhet har ökat med 4 855 kronor till skillnad mot förra månaden.  

Just nu får jag ingen "vanlig" lön utan har föräldrapenning så jag lever inte så fett precis. Aktievärdet har gått ner men jag har fått mer kontanter i form av aktieutdelningar. 
 
 
 
 
Glenn
2018-04-11 @ 18:08:23

Mycket bra övning ! Jobba både mot lånen och fonder/aktier. Sen kan du göra som en bekant till mig: köp en flaska bubbel som du har i kylen för det tillfälle att du ska fira. När du sen når 1 000 000 i eget kapital eller 500 000 i aktier e dyl så belönar du dig och någon trevlig person med innehållet i flaskan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0