Nettoförmögenhet 31/10-17

Vi går mot ett nytt månadsskifte och det är dags att redovisa nettoförmögenheten. Nettoförmögenheten har ökat till 865 428 kronor, vilket är en ökning med 35 623 kronor från föregående månadsredovisning.
 
 
 
 
Jag är nöjd med månadens ekonomi. Några stora inköp har det inte blivit (om man undantar husbygget). 
 

En stor försäljning har det dock blivit; jag har sålt min bostadsrätt. Ni kan läsa mer om det HÄR. Jag har fått 5 procent av köpesumman, vilket är ungefär 25 000 kronor. Summan ingår i beloppet för "Boendesparande". Resterande pengar för lägenheten kommer jag få under november månad, då kommer det nog bli en rejäl ökning också. 

 

Månadens sparkvot blev 41 procent.  

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0