Nettoförmögenhet 30/4-17

 

Ännu en månad har passerat. Det går fort nog, framförallt när vi är i vårmånaderna. Denna sammanställning kommer sent, men är från månadsskiftet.

Mitt huvudsakliga fokus (privatekonomiskt) är att kunna vara FRI, det vill säga kunna leva på de passiva inkomsterna. Sammanställningen över nettoförmögenheten har därför inte jättestor betydelse men jag gör den varje månadsskifte ändå.

Med en sparkvot på 70 procent, se tidigare inlägg, plus ett riktigt bra sparande till husbygget samt en positiv börs med utdelningar kan jag sammanfatta ökningen till +27 706 kronor. Jag är riktigt nöjd.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0