Hjälp med teknisk analys (TA)?

Jag är totalt nybörjare av teknisk analys men har i allafall hämtat ner Aktiespararnas program "Hitta kursvinnare". Försökte mig på att göra en enkel och snabb analys av kursen för Fortnox med hjälp av MA. Är det någon av er som kan teknisk analys och som kan vägleda mig ifall jag tänker rätt eller inte, med cirklarna och pilarna? På första bilden har jag MA20 och på andra bilden har jag lagt till MA50. 
 
 
 
 
 
 

Svårt att se kanske, publicerar bilderna så att ni kan klicka upp dom också. 
 
Aktieräven
2017-03-12 @ 23:10:17
URL: http://aktieraven.blogspot.se

Vad är det du vill finna? Trenden?

Svar: Ja, precis. Tänkte börja lite lätt med att använda mig av MA-kurvor.
pengarmoneypengar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0