Nettoförmögenhet 31/5-17

Över 800 000 kronor! Det är vad min nettoförmögenhet landade på i månadsskiftet. 

 

 

Nu är husbygget igång. Än så länge har jag betalat lite över 225 000 kronor. När sedan mina egna pengar tar slut och byggnadskreditivet sätter igång kommer jag ta upp skulden på skuldsidan men plussa på summan på tillgångssidan, +/-0. Ni som blir oroliga för att jag får en hög belåning på huset - jag har en lägenhet som ska säljas - lite av dessa pengar ska in i huset. 

 

Sparkvoten landade på 57 procent, riktigt hyggligt sparande till husbygget och en ökning av aktievärdet gör att nettoförmögenheten ökar med över 22 000 kronor.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0