#Uppesittarkväll

Ikväll är det dags för den månatliga uppesittarkvällen som görs av bland annat Unga Aktiesparare om jag inte har helt fel. Programledare är podden PrataPengars Philip Scholtzé och Nicklas Andersson. Ett riktigt bra radarpar!

 

Jag kommer inte finnas med i flödet eller ha möjlighet att se på sändningen ikväll. Har en viktig fotbollsmatch att genomföra. Alla veckans kvällar kommer jag dessutom vara upptagen så först till helgen hoppas jag kunna se sändningen.



För att följa Twitterflödet är mitt tips följande: https://www.observify.com/sv/live-view/uppesittarkvall 

 




Som jag har berättat tidigare ligger fokus pengamässigt just nu på husbygge. Den här månaden siktar jag på att föra över 10 000 kronor till husbygget. Mycket av mina pengar kommer alltså att gå dit, vilket gör att jag i nuläget har satt stopp för alla pengar in till aktiesparande.
 
Jag köper dock aktier då och då, men för utdelningspengar. Mestadels kommer jag att köpa i mina befintliga bolag.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0