Utdelningar 2016

Vem gillar inte pengaregn? Många av mina läsare kan tänkas gilla det i alla fall. Jag vet inte hur det är för er riktigt, det varierar såklart för er, men för mig är summorna för höstens utdelningar inte lika stora som på våren. Som ni alla känner till; många bäckar små...
Nedan ser ni mina utdelningar hittils i år.  
 
Målet om 12 500 kronor i nettoutdelningar är inom räckhåll och lär uppnås innan årsskiftet. Frågan är hur högt jag ska sätta nästa års utdelningsmål. Jag tror utan vidare djup analys att jag uppnår cirka 15 000 kronor i utdelningar nästa år, ska titta mer på det i slutet av året. 
drommaren
2016-10-13 @ 21:45:49
URL: http://6mille.mot6miljoner.se

Tja!

Jäklar vad du ångar på. Har för mig att du hade runt 400 k första gången kag titade in här i samlad förmögenhet. Det går rätt snabbt ändå....

Kör så det ryker :)

Svar: Tackar :)
pengarmoneypengar.blogg.se

Spara För Livet
2016-10-14 @ 08:13:51
URL: http://www.sparaforlivet.blogspot.se

Skoj att se utvecklingen:)

Svar: Tack! Kul även för mig att ha den här bloggen att titta tillbaka till sedan :)
pengarmoneypengar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0