Aktieköp - Ökar i SKA, INDU, SHB & AXFO

På grund av resa har jag varit frånvarande från aktiemarknaden ett tag nu. Inte bara frånvaro i form av uteblivna aktieköp utan även varit frånvarande om aktienyheter och aktiekurser (jag får skylla på dåligt wi-fi).

 

Idag slog jag dock till med fyra aktieköp. Varje köp är ganska litet men i slutändan, oj oj, jag gör något magiskt för min ekonomiska framtid!?

 

 

 
 

Min långsiktiga portfölj består nu av:
33 st Axfood
85 st Coca Cola
470 st Electra Gruppen
49 st Handelsbanken
193 st Hennes & Mauritz
25 st ICA Gruppen
83 st Industrivärden
43 st NCC
35 st Profilgruppen
815 st Ratos
10 st Ratos preferensaktie
317 st Skanska
185 st Swedbank
18 st Wal Mart

 

Min tillväxtportfölj: 
9 st eWork Group
2 st Swedish Orphan Biovitrum (Sobi)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0