Nya aktieköp - blandad kompott

I fredags köpte jag 3 stycken Skanska-aktier till ett styckpris av 170,80 kronor. Jag har nu 322 stycken aktier i bolaget. 


Idag har jag varit i farten också:

- 4 stycken Bonava-aktier till ett styckpris av 100,30 kronor. Jag har nu 47 stycken aktier i bolaget.


- 2 st NCC-aktier till ett styckpris av 190,80 kronor. Jag har nu 45 stycken aktier i bolaget. 


- 2 stycken Hennes & Mauritz-aktier till ett styckpris av 249,90 kronor. Jag har nu 197 stycken aktier i bolaget.


- 3 stycken Axfood-aktier till ett styckpris av 152,20 kronor. Jag har nu 41 stycken aktier i bolaget. 


Till nästa lön har jag 3 000 kronor kvar att handla för.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0