90 % avkastning (Skanska)

.. eller ja, totalt sett i alla fall 71 %  om man ser på totalen för både aktie- och fondkontot och det nya ISK. 
 
 
 
 
 
I fredags berättade jag om min hittils bästa aktie, Profilgruppen, som jag har en avkastning på 150 procent på. Min näst bästa aktie, sett till avkastning, är Skanska. Jag har några riktigt gamla aktier på mitt aktie- och fondkonto men även rätt bra avkastning på de mer nyinköpta aktierna i min ISK. 
 
Får se om jag ska föra över mina aktier i min aktie- och fonddepå till ISK någon gång. Jag har sedan innan fört över bland annat Hennes & Mauritz. Då beskattas jag för vinsten som har blivit men å andra sidan får jag "skattefria" utdelningar. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0