Sjätte & sjunde utdelningen, 2015

Idag har jag fått utdelning från två stycken bolag i min aktieportfölj, nämligen från Hennes & Mauritz och ElectraGruppen. Alltid kul med utdelningar och mer pengar på kontot att kunna investera med. 
 
Hennes & Mauritz har jag i min gamla aktie- och fonddepå med 30 % beskattning av utdelningarna medan jag har ElectraGruppen på ett ISK-konto. 
 
 
 
 
Återstående utdelningar för året är från aktierna jag har i Ratos pref och Coca Cola. 
Rikedom
2015-05-07 @ 21:55:52
URL: http://www.rikedom.blogg.se

Fint! Nu har dina utdelningar kommit upp i riktigt bra nivåer! :)

Svar: Tack! Och detsamma vad gäller dina utdelningar.
pengarmoneypengar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0