Relax mode is on

 
Här kommer en semesterhälsning till er alla! 
Min semester har hittils varit väldigt bra. Som ni ser på bilden nedan så har jag inte kunnat släppa tänket om sparandet och investerandet (det vill jag inte heller) utan det finns med som en del av mitt liv, kommer förmodligen göra det flera år framöver. 
Jag har kunna träffa min syster (hennes blogg finns här), träffat övrig familj och vänner, varit på en utlandsresa och kunnat koppla av. 
 
 
 
 
Just nu pågår packning inför en veckas semester i Sverige då jag ska ut på cykelsemester. Perfekt kombination av semester, tror jag, då det kommer bjudas både på avkoppling och aktiviteter. 
 
Jag tror och hoppas att jag kommer tillbaka efter semestern med ny energi så att jag orkar sikta mot både gamla och nya mål! 
 
Hoppas att du kan njuta av avkoppling i sommar vare sig du har semester, sommarjobbar, studerar eller vad du nu lägger din tid på. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0