Nettoförmögenhet 31/1-15

Dags att summera ännu en månad. 
Vad gäller börsen så kan jag absolut inte klaga då den har gått upp väldigt mycket. Kanske för mycket för att jag ska kunna hitta framtida investeringar - det får tiden utvisa. 
 
Under månaden har jag gjort förändringar i form av att jag har flyttat över några aktiepapper från vanlig aktie- och fonddepå till ett ISK-konto. Det gjorde jag främst på grund av skattefrågan vad gäller utdelningar. I ett tidigare inlägg har jag skrivit att jag har kvar några aktier i aktie- och fonddepån. Får se om och i sånna fall när jag flyttar över resterande aktier till ISK. 
 
Förra månadens nettoförmögenhet låg på cirka 394 000 kr. Nu har nettoförmögenheten ökat till över 420 000 kr. Fantastiskt! Ännu ett delmål är alltså överträffat. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0