Nettoförmögenhet 31/8-15

I förra månadens sammanfattning hade jag förhoppningar om att jag den här månaden skulle passera gränsen för 500 000 kr. "Börskrasch" kom i vägen.
Nettoförmögenheten landar på 493 117 kr, en minskning med 3 600 kr.
Aktievärdet på aktie- och fonddepån backade cirka 10 000 kr medan ISK-kontot backade cirka 1 000 kr. ISK-kontot räddas av att jag har köpt nya aktier (se tidigare inlägg). Under månaden har jag även fått utdelning från mina Ratos preferensaktier med 250 kr.  
 
 
 
 
 
Daniel
2015-09-01 @ 08:52:39
URL: http://danielinvesterar.blogspot.se

En väldigt liten börskrasch. Utan att ha räknat tror jag att dina aktier klarade sig bättre än mina. Svenska industriföretag är inte så jättepopulära just nu.

Svar: Intressant! Vi har en spännande framtid framöver.
pengarmoneypengar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0