Nettoförmögenhet 30/9-14

Dags för ännu en omgång av redovisning av nettoförmögenheten. Jag tycker att det går så otroligt fort mellan varje. 
 
Den här gången landade nettoförmögenheten på nära 347 000 kr. Jag nosar nääästan på 350 000 kr - vilket jag har som mål att uppnå i december i år, här finns en länk till det inlägget - verkligen läge att revidera den planen?! Jag ska dock inte ta ut något i förskott - jag jobbar långsiktligt! Från föregående redovisning har nettoförmögenheten ökat med cirka 12 300 kr. 
 
 
 
 Den här månadens lön har jag hittills hanterat riktigt bra! Jag har satt över 5 300 kr till aktieköp. I "normala" fall har jag 4 000 kr som mål på det. 
 
Betalat av lån; 1 625 kr på bolånet och 600 kr på CSN. 
 
Under perioden har jag köpt aktier, närmare bestämt Hennes & Mauritz. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0