Aktieköp genom åren

Här är en sammanställning över de aktieköp som jag har gjort under åren. Tabellen är inte redigerad utifrån nyemissioner eller splittar, utan siffrorna är som de var vid tidpunkterna för köp. 

 Under år 2011 köpte jag aktier för nära 80 000 kr. Pengarna kom dels från försäljning av fonder som jag hade haft tidigare men även att jag började jobba hösten 2011. 
 
I slutet av år 2012 så köpte jag en bostadsrätt, vilket påverkade att jag inte kunde köpa så mycket aktier. 
 
För år 2013 blev det inte alls så många köp av aktier - endast ett köp. Vad det beror på vet jag inte riktigt, mycket av pengarna gick till annat helt enkelt. Bland annat att betala tillbaka cirka 20 000 kr till min syster som jag hade lånat av. 
 
Jag gick in på den amerikanska marknaden först i år, år 2014. Spännande! Under året har det bara blivit ett köp ytterligare, H&M. Får se om det blir ytterligare ett köp i slutet av året. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0