Aktieköp - Ratos

 

Idag köpte jag några fler Ratos-aktier till min lilla samling av dessa aktier. Då jag kom in på Ratos när kursen var lite högre så ser jag en chans till att snitta ner mig (jag har för mig att GAV före köpet var nära 90 kr per aktie).

 

Jag köpte 110 st aktier för 50,70 kr per styck. Jag hade dock lagt en order på 180 stycken. Resterande 70 stycken aktier köpte jag för 50,75 kr per styck.

 

Den här gången blev det en liten specialpost då jag inte köpte för mer än lite över 9 000 kr. Normalt håller jag mig till 12 000 kr – 15 000 kr.

 

Nu har jag totalt 780 stycken aktier i Ratos. Det känns bra inför framtiden.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0