Nettoförmögenhet 31/3-14

Så jäkla nära 300 000 kr i nettoförmögenhet! Men nära skjuter ingen hare..
 
I slutet av januari skrev jag här att målet till juni 2014 skulle vara att ha 300 000 kr i nettförmögenhet. Om man ser till den här månadens sammanställning så var det onekligen inte ett svårt mål att nå. Nåja, än ska jag väl inte säga att det är uppnått, det fattas ju trots allt några hundralappar.. Frågan är om jag ens kommer att uppnå det till nästa månads nettoförmögenhet. Jag kommer nämligen ha betalat en resa på över 10 000 kr då. 

Från föregående månad har nettoförmögenheten ökat med cirka 14 600 kr. Värt att notera vad som har hänt under månaden är bland annat att jag har köpt Coca Cola-aktier, jag har amorterat ner privatlån till 500 kr och jag har börjat spara till aktieinköpen på Avanza istället för på HoistSpar. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0