PengarMoneyPengar ska förlova sig!

Förlovning är på gång! I sluten av sommaren när jag och min sambo ska iväg på en resa blir det av. Eftersom jag har vetat om det sedan i mars/april så har jag redan sparat undan beloppet på cirka 3 700 kr. Ringen är av vitt guld och har några små detaljer, men det är ingen bling-bling-ring.

 

Köpet av ringen kommer påverka nettoförmögenheten då pengar tas från sparkonto. Jag kommer inte ta upp ringen som en tillgång i sammanställningen.

 

Funderar på att skriva ett inlägg om min ekonomi, min sambos ekonomi och vår gemensamma ekonomi. Jag tror att jag har påverkat honom lite i tänket att inte konsumera så jäkla mycket. Skulle det vara intressant att läsa om?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0