DI - snålmånad

 Fick en kommentar om inlägget som jag la upp för ett tag sen om snålmånaden som uppmärksammades i Dagens Industri. Hittar inte artikeln på webben så lägger ut bilden jag tog så kanske ni kan zooma in den?

Artikeln är skriven av Viktor Ström för Dagens Industri.
 
Jag själv var med i utmaningen "snålmånad" men jag var riktigt dålig på att redovisa hur det gick för mig. Jag bodde på hotell de första fem dygnen (jobbet betalade) så jag fick gratis frukost. Den arbetsveckan gick jag ut och åt med kollegor två lunchen, resten åt jag pirog/nudlar och frukt (som fanns vid frukosten på hotellet).
Det blev i allafall en mycket billigare månad än vad jag brukar ha!
kanjagblirik
2014-07-07 @ 18:25:40
URL: http://kanjagblirik.blogspot.se/

Kul att höra att snålmånaden blev lyckad för dig.
Hoppas vi alla kan köra samma snålmånaden nästa år också! och att vi blir fler!

Mvh




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0