Budget för januari/februari

Nettolönen som utbetalas nu på fredag blir ca 18 500 kr. Har fått traktamente för en övernattning i annan stad med jobbet, därav lite mer än en ”vanlig månad”.

 

6 920 kr åker in på sparkonton. Utöver detta även sparande i fonder på 300 kr och sparande till ISP på 300 kr. Av sparpengarna är 1 000 kr till möbler, vilket kommer köpas in under löneperioden.

Amortering på 3 725 kr (bolån: 1 625 kr, privatlån: 1 500 kr och CSN 600 kr). 

I nuläget har jag ca 800 kr kvar på mitt konto. Jag har dessutom lånat ut över 2 000 kr som jag egentligen skulle ha till löpande utgifter, men faktiskt inte har behövt. Dessa pengar hoppas jag få tillbaka snart och då åker de in på olika sparkonton. 1 000 kr till reskontot och 1 000 kr till aktiekontot.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0