Semesterresa delvis betald

En av semesterresorna som jag och min sambo ska åka på är nu bokad. Det kommer bli en riktigt fin resa som är en vecka lång. Kostnaden för resan är 10 500 kr var. Det kan tyckas vara en hög prislapp för en resa på en vecka, men jag ser det som lite av en äventyrsresa plus att det i priset ingår logi, frukost, lunch, middag och ett dryckespaket för hela veckan.

Den första betalningen ska vara inne idag, ett belopp på 1 700 kr. Som tur är så har jag sparade pengar till hela resan på 10 500 kr.

Jag antar att beloppet 1 700 kr ska tas upp i min ”snålmånadsredovisning” även fast jag har använt pengar som jag har sparat sen förr?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0