Hösten fylls med träning och...

.. sparande!
 
Jo, det är så att jag har börjat simma. Riktigt skön träning som jag rekommenderar alla att börja med. Det är knappt några skador inom sporten och härligt att vara i vattnet. Siktar in mig på att åtminstone simma två gånger i veckan. Priset på träningen då? Jo, jag har köpt badkläder för 450 kronor som jag hoppas håller i alla fall tre år. Tror det är bra kvalitet på det jag köpte. Sen köpte jag ett halvårskort som jag efter att min arbetsgivare har betalat lite för kostar mig cirka 200 kr - mycket bra förmån. 

Och sparandet för hösten då? Efter en sommar med många kronor som har försvunnit från kontot (semester, flytt, nya möbler och inredning) är jag nu redo att satsa på sparandet igen. Dock har jag fler saker kvar som jag måste köpa till lägenheten då jag gick från att enbart ha en säng till att nu ha soffa, tv, tv-bänk och så vidare. Ska bland annat köpa tavlor, men har inte så bråttom med det då jag vill hitta något som verkligen passar. 

Har i alla fall ägnat tid åt att föra över pengar till de olika sparkontona jag har. Blev en bra lön den här gången efter att jag har jobbat mycket övertid (vilket det blir för nästa lön också). 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0